Wednesday, 2 January 2013

Fottøy industrien: innovasjon ikke overlevde

De neste fem årene, sko-making bedrifter, melee drepte en periode før støvet legger seg, er død eller levende, har alt avhenger av virksomhetene ikke nok evne til innovasjon. Den videre åpning opp av det kinesiske markedet, er bundet til å lage mange, er det neste tiåret trolig være den gylne årene av Kinas økonomiske utvikling.Men, på samme tid, vil utenlandsk-finansierte foretak innhugg i mer intens konkurranse i markedet også gi lokale bedrifter i Kina. Kinas enorme hær av fottøy bedrifter, en betydelig del utnytter våren bris av reform og åpne opp utvikling, etter 20 år med utvikling og leting, har enkelte sko fullført transformasjonen av alle aspekter av bedriftens mekanisme, mer står fortsatt i krysset av utviklingen.Storskala bedriftsutvikling har blitt trend i tiden, har blitt et faktum åpenbart for alle av skoen industrien homogenisering i dag, er innovasjon utvilsomt den mektigste drivkraft for å fremme den raske veksten av foretakene i markedet. Markedsføring innovasjon utvikling av markedsøkonomi i Kina er veldig annerledes med de vestlige landene.Det kinesiske markedet har gjennomgått en rekke vestlige økonomisk teori kan ikke forklare fenomenet, har vi mye av originale ting, før praksis, etter teoretisk.Vi bør være sikre på å gjøre noe, så lenge resultatet blir bra, ikke noe problem, bør vi frimodig fremmarsj.Faktisk er vår virksomhet som ingen vet betydningen av innovasjon, men de kan egentlig ikke komme opp med innovative ting. Generelt er det mer nyttige markedsføring kunnskap integrert markedsføring kunnskap, database markedsføring og lang hale, lang hale teori mer vekt på desentralisering og diversifisering, det vil si det økende etterspørsel etter kreative, fordi kreativitet er ønsket ti millionær problemer med å bygge et hus fra behovene til flertallet av folk å møte overgangen av noen få mennesker, absolutt problemer for de fleste vanlige mennesker bygningen for å være mye høyere enn deg. Selskapene ønsker å gjøre sine konkurransen i markedet, for å lage en oppstyr i markedsføringen konseptet er en god metode.Kina Qipai stand-up krage har oppnådd stor suksess i markedet er på grunn av forskjellen i markedsføringsstrategi.Denne innovasjonen ikke holde tilbake ut av brainstorming, men søket til markedsføring synspunkt i markedet, markedet gap. Markedsføring for de siste 10 årene er det primære, mye av virksomheten og markedsføring planlegger selskapet selv flaks kan overleve.De neste fem årene, vil bli fullt ut tilhører styrken av æra, den æra av merkevaren av skoen for å lage bedrifter, men også støvet legger seg før melee drepte en periode, til slutt bryte løs ut av den unike banen, eller gradvis blir stor foretaket presse ut markedet plass, alt avhengig av foretakene har ikke nok evne til innovasjon. Detaljene i innovasjon i de senere år, nye produkter, nye merker, nytt liv fremstår; endeløs strøm av nye ideer, nye teorier, nye metoder.Den raske veksten av nye medier, portaler har verdens åpen for nye ting gjennomsyre offentlige liv på en enestående hastighet, har de fleste blitt godt informert.Dagens unge - den viktigste drivkraften i fremtiden forbrukermarkedet, kreativ ytelse stadig tydeligere hobby kompleks, bare skinner med blendende glans av fantasi, en utrolig kraft enkelt fange. Vi har all grunn til å tro, har fantasi og kreativitet til å vinne tid kommet.Hvert aspekt av kreativitet i markedsføring planlegging, produktutvikling, markedsføring og kreativ forskning, kreativ posisjonering, kreativ strategi, kreativ ytelse og utførelse, kreativitet for å administrere og selv kreativ kommunikasjon, rask og stabil vekst av virksomheten , det er ikke bare en drøm. Begynnelsen fjor investerte Beijing 5 milliarder i året for å støtte de kreative næringene.Fra Made in China til laget i Kina, er det mest avgjørende punktet for å møte behovene til den enkelte forbruker.Verdier mangfold, alle ønsker å være hovedpersonen i tiden, til alle av tilpassede produkter, personlige merkevare bedrifter mer kreative, som er nødvendig for å forstå forbrukeren, produsere mer innovative produkter, og å gi mer innovative tjenester. Nå de fleste bedrifter munnen gråt for noen tjenester, er handlingen fortsatt ikke å stoppe folk flest, dagen vår virksomhet å konsentrere seg om sitt ord for det lave antallet mennesker, vil detaljene i din kreativitet sakte formere .Flere og flere nisjeprodukter, vil bedriftene i økende grad fokusere på detaljer, jo mer vil du finne en oversikt over de suksesshistorier, er det noen smarte detaljer skinne.Koreanske produkter er hvorfor så populære?En viktig årsak er at de legger stor vekt på den kreative og designe dem til å være kreative produkt design som en del av den industrielle kjerne konkurranseevne. Fottøy industrien som arbeidsintensive næringer, må for å få den betydelige utviklingen ser innovasjon som kjernen konkurranseevnen til foretak, og gå videre til driften av de ulike prosessene.Bare en utvikling enterprise innovative ideer alltid gå i forkant av ganger, kan det spille en ledende rolle i markedet. Les setningen: "folk går jeg ikke gå, flamme en ny sti".Denne nye veien, som er innovasjon.Alle håpefulle gründere er den årvåken selv: ikke skape noe nytt, ikke overleve.

No comments:

Post a Comment