Monday, 7 January 2013
Dongguan skoen "borgerkrig" Raiders
I løpet av denne tiden, Houjie byen ordfører Chan Chung-ball har vært opptatt med forberedelsene til den første utenlandske investert bedrifter i Guangdong innenlands Expo.Som assisterende generalsekretær sekretariatet for organisasjonskomiteen for det første ytre Fair ", Chan Chung-ball dypt den ytre Fair av stor betydning - for å fremme innenlandske utstillere eksportbedrifter i Guangdong-provinsen, prosess vil det til en viss grad, Dongguan eksport virksomhet er en sjelden mulighet til innenlandske salget. Hvorfor regjeringer og bedrifter i utstillingen så viktig?Chan Chung-ball for bedrifter som verken eller kanaler, er utstillingen den beste plattformen for kjøpere de rumpe, med hensyn til reklame og andre former for innenrikspolitikk,http://www.timberlandskotilbud.com/.er kostnaden for showet bare ca 1/8 med andre ord, er effektiviteten av innenlandske salget gjennom utstillingen åtte ganger den andre veien, så showet er førstevalget for mange bedrifter innenlands. Chan Chung-ball, så ønsket om innenlandske salgskanaler er tydelig, en finansiell krise for flere eksportbedrifter har høye forhåpninger for ordet "hjemlige".Men for de aller fleste ment å utvide det innenlandske foretak, innenlands hvordan?Hvordan oppnå de dokking terminal salg?Jeg er redd for at disse foretakene for tiden mest ønsker å finne svaret. Men showet, tross alt, ikke kan løse alle problemer, for de forpliktet til for århundre gamle organisasjonen, vil merkevarebygging og kanal utvikling de må gå rundt to Kaner. One: merkevare Raiders lange veien snarvei Belle kultur eller Honest ta en snarvei måte, er det endelige målet å påvirke merkevare for å fremme salg.Men har bedriftene brukt fem år eller 10 år tid til å utvikle merkevaren mot virkelig ikke mye, tross alt, livet i Kina, var private bedrifter 5-10 år ingenting.Rundt merkevarebygging, er direkte behandling faktisk ikke en god måte å åpne det innenlandske markedet til innenlandske merkevaren bedrifter.Zhou Jianyun "bakdør" måte, er det samme en rask og effektiv måte. Jian Hua: splitter storming Jian Hua administrerende direktører, "eksport sko Godfather" Zhang Huarong like opptatt.Zhang arbeider på sin Jackie Chan, menn sko merkevare i Kina helt inn i innenlandske markedet.Vital link på driften av merkevaren, markedsføring og markedsekspansjon, Zhang Huarong klar overlatt til de profesjonelle merkevare drift etater å gjøre i Shenzhen og Hong Kong, Zhang Huarong Zhang denne gangen holdt kjører.Nylig, vil "ring sko og tilbehør utstilling organisert av Messe Düsseldorf, Timberland Sko Barn.Tyskland Kampanjen skal holdes i Guangzhou.Denne utstillingen fra 9 til 11 mars i 2007, 14 til 16 september med GDS / GLS holdt i samme periode. Fremme møtet, Messe Düsseldorf, Tyskland Internasjonale fottøy Konsulent Cohen fattige land i eksportprisen av fottøy markedet i Tyskland.Han sa at den italienske fottøy markedet i Tyskland gjennomsnittlig eksportpris på 16 euro, til € 10,14 i Spania, India, 12 euro, bare € 4,32.I hans syn, den enorme utviklingen plass for kinesiske fottøy eksport til det tyske markedet. Det er rapportert at viser det samme perioden vil bli holdt global sko og tilbehør utstillingen, seminarer, direkte utveksling av informasjon for å tiltrekke seg folk i bransjen, for å fremme vennskapelige forbindelser og samarbeid i Sentral Europa forretningsfolk.På ettermiddagen av 12. oktober, totalt 28 personer, fikk Japan Ishinomaki kommunestyret delegasjon ledet av Speaker Mayor Kameyama hang og parlamentet Abe tilgang Group, Konserndirektør Zhou Jinmiao vegne av leder av entusiasme de tilreisende gjestene.Zhou Jinmiao side, ledsaget gjestene å besøke, mens innført situasjonen i bedriften.På gulvet, tiltrakk en moderne samlebåndet tungen ros av gjestene.Når gikk til den Hongsheng hagen, se grenene om å modne persimmon, granateple og pomelo, har gjestene stoppet, tok ut kameraet til å spille skildrer skjønnhet.Cornell flaggskip, mote vakre sko og vesker blitt gjestene er ivrige etter å kjøpe gjenstanden.Deretter hang Zhou Jinmiao og Kameyama på vegne av bedriften og Ishinomaki City, utvekslet gaver og stilt for bilder.Før han forlot, Kameyama hang med dyp følelse, hadde han også vært i Kina, men Wenzhou tur spesielt stor innhøsting, Cornell la ham se tempoet i utviklingen i Kina.Wenzhou Ishinomaki formelt avsluttet i oktober 1984 som en vennlig by, alle disse årene, de to byene omfattende samarbeid innen økonomi og handel, vitenskap og teknologi, kultur, utdanning og trening av personell, har folk-til-folk vennlig utveksling blitt stadig hyppigere.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment